Piękny i pełen uśmiech, obowiązkowo bez szpecących ubytków zębowych, najlepiej w pełnej bieli. Taki uśmiech właśnie jest doceniany przez pracodawców – szczególnie wówczas, gdy ci poszukują pracowników o nienagannej prezencji. Jak się okazuje, kandydaci na potencjalnych przedstawicieli handlowych renomowanej marki przed aplikowaniem na dane stanowisko pracy odwiedzają nie kogo innego, jak stomatologa właśnie. W gabinecie dentystycznym poddają się różnorodnym zabiegom – od standardowych stomatologicznych, po specjalistyczne – zarówno z dziedziny stomatologii estetycznej, jak i implantologii.
Pełen uśmiech z równymi, białymi zębami to marzenie wielu z nas. Jeśli taki właśnie posiadamy, z pewnością możemy liczyć na to, że szybciej znajdziemy pracę (na pewno taką, w której liczy się głównie pierwsze wrażenie i prezencja). Jeśli jednak nie możemy pochwalić się tak wspaniałym uśmiechem, a chcielibyśmy piastować naprawdę ważne stanowisko, zdać musimy sobie sprawę z tego, jak drogocenną wartością jest uśmiech. Zdecydowana większość pracodawców w swoich szeregach chętniej widziałaby osoby z ładnym, kształtnym uśmiechem i takie, które nie obawiają się pokazywać swego uśmiechu światu. Dzięki temu właśnie odbierane są jako osoby bardziej życzliwe i sympatyczne, wzbudzając zaufanie osób, z którymi współpracują. A to z pewnością przekłada się na sukces w danym miejscu i na określonym stanowisku pracy.
Jakie stanowiska pracy wymagają specjalnie „zaprojektowanego”, możliwie jak najbardziej perfekcyjnego uśmiechu? Z pewnością te, które specjalizują się w obsłudze klienta – i to niezależnie od branży. Ładny uśmiech przyda się również w zawodach związanych z takimi branżami jak gastronomia, handel, media czy reklama. Tu zdrowe i lśniące zęby stanowią niepodważalną i bezcenną inwestycję w udaną przyszłość zawodową. Czy można mówić więc o sukcesie branżowym dzięki pięknym zębom? Oczywiście, że tak. W drodze do upragnionego celu nie warto więc lekceważyć dobrego stomatologa, a z jego usług warto korzystać regularnie, nie tylko od święta (czy terminu rekrutacji na określone stanowisko).